ZDJECIA EROTYCZNE

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu zdjecia erotyczne. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Małopolskie - Kraków » SPONSOR DLA PANI
zasponsoruję na dłużej uległą suczkę lubiącą spełniać zachcianki pana , WYSOKI SPONSORING , oferty tylko ze zdjęciem , pełna dyskrecja , gwarancja 100 % higieny i zdrowia oraz zadowolenia suni ze służby

Dolnośląskie - WROCLAW » FACET DLA KOBIETY
Pragne poznac pania iek nie istotny dominujaca jak w tytule?

Lubuskie - Gorzów wielkopolski » KOBIETA DLA KOBIETY
jestem mila wesola 24 latka. szukam przyjaciolek w wieku 22- 28 lat. do spedzania mile wolnego czasu. wiecej pytan ? prosze kierowac na maila:)

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
hej

szczupla brunetka 172cm, biust b, 26 lat, szuka Pana...


Małopolskie - Kraków » FACET DLA KOBIETY
Jestem 35 letnim facetem mieszkającym za granicą, uważam się za wesołą, zadbaną i kulturalną osobę z otwartym spojrzeniem na seks i stosunki damsko męskie.
Ze względu na swoją prace odwiedzam Kraków raz na 1-2 miesiące, zazwyczaj na 2-3 dni. Szukam miłej, inteligentnej kochanki o wesołym usposobieniu i kokieteryjnym, bezpruderyjnym podejściu do seksu, z która mógłby spędzić miłe chwile na kolacji, wariactwach i wgłupach, dla obobulnej przyjemności i satysfakcji.

Ze swojej strony gwarantuję dobrą zabawę, rozpieszczenie pani, podarunki i wyjścia do dobrych lokali,, dyskrecję i higienę osobistą.

Ze względu na sytuację osobistą nie zamieszczamy zdjęcia, ale chętnie prześlę emailem.

Moja najbliższa wizyta w Krakowie jest już we wtorek, 29 maja

Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zasponsoruje godzinne spotkanie z kobietą w niedzielę w Warszawie najlepiej z rejonu Grójecka, Banacha!Wiek bez znaczenia, ale czym starsza tym lepiej.

Śląskie - myslowice » DAM PRACE
OD ZARAZ Szukam kolezanki do prywatnej wspolpracy w dyskretnym mieszkanku w MYSLOWICACH (VIP gabinet erotyczny). NAJCHETNIEJ Z ZAMIESZKANIEM (ale nie koniecznie)
Gwarantuje bardzo wysokie zarobki oraz stalych klientow, nowoczesnie wyposazone mieszkanie do twojej dyspozycji, dni i godziny pracy ustalasz sama.
Zapewniam :
- stawki duzo wyzsze niz pol na pol,
- stalych klientow czesto zagranicznych
- srodki czystosci
- profesjonalna reklame w internecie. Oferuje pomoc na starcie, nie ponosisz dodatkowych kosztow. Jesli znasz sie na masazu erotycznym lub masz doswiadczenie w seks spotkaniach, albo jestes gotowa by tego sie nauczyc. Zadzwon lub napisz.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam, szukam tutaj konkretnego pana z klasa , ktory moze pomoc mi w trudnej sytuacji finansowej.Jestem 20 letnia studentka,sympatyczna,szczupla,wysoka z poczuciem humoru, nie mam czasu na kawki zapoznawcze ani na pisanie wiadomosci w nieskonczonosc.Czekam na przemyslane odpowiedzi.

Mazowieckie - Warszawa » DAM PRACE
Poszukiwane młode ,szczupłe dziewczyny do sesji erotyki i aktu.Doswiadczenie nie jest wymagane.Wystarczy trochę odwagi i smiałości.
Wiecej w korespondencji mailowej.
Prosze powołac sie na to ogłoszenie.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam
Mężczyzna który przekroczył 40,ale zadbany,wysportowany,szczupły.
Chętnie spędzę dzisiejszy lub jutrzejszy wieczór w towarzystwie atrakcyjnej,inteligentnej Kobiety.
Być może będzie to początek miłej dłuższej znajomości,opartej na szacunku,namiętnych chwilach,bez sztuczności.
Zdecydowanie stawiam na jakość,a nie ilość.
Proszę o realne odpowiedzi z załączonym zdjęciem,odeślę.
Wolę się spotkać,a nie pisać tygodniami.
Pozdrawiam.


Cala Polska - Gliwice » ZASPONSORUJ PANIĄ
Dojrzała, zadbana 43 letnia krótkowłosa blondynka pozna kulturalnego Pana , który wie jak zadbac o kobiete

Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Jak w tytule... Chętnie dziś spotkam się ze spontaniczną panią,ceniącą przystojnych mężczyzn. Mam 35 lat,jestem dość atrakcyjnym facetem,mającym ochotę na poznanie pani do 50 lat. Nie czekam na księżniczkę,chcę byś była miłą i uśmiechniętą kobietą.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam.
Tak jak w tytule. Szukamy milej, ładnej , z duzym tempermanetem. Mamy juz doswiadczenie w takich zabawach. Dysponujemy mieszkaniem. Za noc z nami proponujemy 2 tys. Jestemy w wieku 32 i 33, przystojni, sympatyczni i na poziomie.
Najchetniej spotkamy sie dzis.


Mazowieckie - Warszawa i okolice » SPONSOR DLA PANI
Witam dojrzałe Panie. Szukam chętnej Pani po 50 do niezobowiązującego,dyskretnego sex spotkania na początku tygodnia. Najchętniej Pani o zaokrąglonych kształtach, wyzwolona u siebie w domu. Ja 30 paroletni, normalny, własna działalność, możliwa pomoc finansowa.Warto.

Cala Polska - zachpom » SPONSOR DLA PANI
Czesc. Jesli zamierzasz spedzic swoj urlopik nad naszym morzem a przy okazji chcesz polaczyc przyjemne z pozytecznym bede czekac na Twoja wiadomosc. Mam 32 lata, 185cm, 83kg, zdecydowanie dyskretny, sympatyczny i uczciwy. Poprosze od Ciebie o konkretna propozycje, Twoje oczekiwania finansowe i zalaczenie opisu z aktualnym zdjeciem buzi i sylwetki.

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Od jakiegoś czasu nie uprawiałam sexu..i sądziłam, że mogę bez tego żyć.. ale dziś leżąc na łóżku w cienkiej bluzce zobaczyłam jakie mam nabrzmiałe sutki.. dotknęłam i nagle poczułam wielką ochotę.. zaczęłam je pieścić mokrymi opuszkami palców.. byłam tak podniecona, że włożyłam sobie paluszki do cipki i doszłam.. ale nadal mam ochotę..
Jest ktoś kto by się mną dzisiaj zajął..? Powiedzmy wspólna kolacja z winem a potem jesteśmy tylko dla siebie aż do rana.. ?
Ja szczupła, sexowna brunetka, sporo przed 30 .. Rano chętnie zastałabym w torebce 8-10 banknotów z dwoma zerami..
Czekam..


Zachodnio-Pomorskie - Koszalin » SPONSOR DLA PANI
Sympatyczny i przystojny 32 latek szuka bardzo dyskretnej i wymagajacej w lozku dziewczyny :) Wychodze z propozycja 800-1000zl za spedzone kilka godzin.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam,

Poszukuje normalnej dziewczyny do romansu - kochanki w klasycznym rozumieniu. Atrakcyjnej fizycznie, bez nadwagi, o miłej aparycji. Najlepiej w wieku 20-30 lat, ale to nie warunek. JA jestem wysokim brunetem przed 40-tką, postawna sylwetka,sympatyczny i dowcipny.
Nie szukam dziewczyny mającej cennik za spotkanie czy paru panów z którymi sie spotyka. Najlepiej zresztą żebyś miała własą pracę, albo była studentką.
Myslę, że mam sporo do zaoferowania, dlatego nie wahaj się i odpisz - zdjęcie mile widziane.

pozdr.


Cala Polska - kaiserslautern i okolice » DAM PRACE
PRYWATNY APARTAMENT ( agencja ) NA TERENIE DOLNYCH NIEMCZECH , ZNANY JUZ OD 3 LAT , MAJACY NAJLEPSZA, NAJBARDZIEJ SYMPATYCZNA , ELEGANCKA KLIETELE , SZACUNEK WSRÖD ODWIEDZAJACYCH, POSZUKUJE WSPANIALYCH
DZIEWCZYN. PAN i KOBIETEK DO PRACY !!!!.
Kobietki nasze nie musza byc piekne jak modelki i figurka tez nie musi byc jak z pod igly,
( od 18 - 40 lat i od xs - xl )
najwazniejsze zeby kazda z dziewczyn miala dobre i uczciwe serce, byla mila, wesola, spontaniczna, potrafila zrozumiec innych, wiedziala po co do nas przyjechala, byla bezpruderyjna otwarta ma zmiany w zyciu, kolezenska, potrafila zyc i pracowac w grupie, potrafila zaczarowac i ujac swoim urokiem, osobistym, kazdego odwiedzajacego nas dzentelmena ( KLIENTA ) a to juz wystarczy do zarabiania u nas, w spokoju i komforcie psychicznym swoich wymarzonych pieniazköw.
Pracujemy w kameralnej atmosferze, niewielkim polskim skladzie dwöch superowatych dziewczat a do naszego skladu zeby
atmosfera byla jeszcze lepsza poszukujemy jeszcze jednej kolezanki
i MAMY NADZIEJE ZE NIE BEDZIESZ WLASNIE TY
U nas bedziesz sie super czula tego jestesmy pewne.
APARTAMENT POLOZONY JEST:
w spokojnej dyskretnej dzielnicy miasta KAISERSLAUTERN,
niedaleko jest piekarnia, imbis , kebab, fryzjer, super restauracja, do centrum miasta jest 15 min autobusem.
W APARTAMENCIE MAMY DLA WAS
lazienke, osobne pokoje do wlasnej dyspozycji , tv, dvd, satelitarna tv,wspölna kuchnia,dojscie do internetu stacjonarnego,4 polskie programy tv,
SUPER ATMOSFERE ( rozmawiamy tylko po polsku), wpolnie sie zywimy, wspölnie sie smiejemy i wspölnie zarabiamy pieniazki.
nie ma u nas pijanstwa, narkotyköw, nieproszonych gosci, imprez z kolegami z za sciany, jest u nas spoköj , cisza , przyjacielska atmosfera i pieniazki przychodza do nas same, lepiej nie moze byc
A WIEC ANIOLKI MOJE KOCHANIUTKE .............
NIE CZEKAJCIE SZKODA CZASU ; SWIAT STOI OTWOREM A PIENIAZKI CZEKAJA
PRZYJEZDZAJCIE CHOC NA TYDZIEN A JAK SIE WAM SPODOBA TO POPROSTU ZOSTANIECIE DLUZEJ
nie pozalujecie swojego przyjazdu tego jestem pewna
G W A R A N T U J E M Y !!!!!!!!!!!
TYGODNIOWY ZAROBEK
od 800 euro DO 1000 euro
A PRZY LEPSZYM RUCHU I WIEKSZEJ CZESTOTLIWOSCI ODWIEDZAJACYCH NAS PANÖW
od 1000 euro DO 1400 euro
DLA KAZDEJ Z WAS NA RACZKE !!!!!!
ODWIEDZAJACY NAS KLIENCI TO TYLKO NIEMCY !!!!!
A WIEC DZWONCIE JUZ DZIS KOBIETKI
JA jestem pod TEL DO WASZEJ DYSPOZYCI 24 h
Odpowiem na wszystkie pytania w jez POLSKIM , jestem polka i mam na imie ANIA
CALUJE GORACO I NAJPIEKNIEJ JAK POTRAFIE
ZYCZE PIEKNEGO DZIONKA I DUZO USMIECHU NA BUZI
ANNA - LEA
ps
jezeli jestes zainteresowana to odpisz jak najszybciej
foto i pare slöw o sobie mile widziane
na smsy nie odpowiadam
ANIA


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam. Konkretnie i na temat. Bede w Warszawie w pon i szukam Kobiety w wieku 21-55 lat na poniedzialkowa noc za odpowiednia pomoc finansowa. Cala noc to 3 tys zl.
Realne. Oferta tylko wazna do niedzieli wieczor.qReszta w prywatnej korespondencji.


Mazowieckie - warszawa » TRANS
witam jestem transka poszukojaca pracy jako sluzaca dbajaca o dom i swego pracodawce jestem summienna i oczekuje powaznych ofert

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zaopiekuje sie i wespre finansowo mloda blondi, najchetniej licealistke lub studentke pierwszego roku.


Cala Polska - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Wrocilam z pracy.Jechalam taksowka,myslac o minionej chwili..Patrzac na przechodniow,mniej lub bardziej nieobecnych.Co rusz dzwonil do mnie sluzbowy tel.,zaczepial taksowkarz.Weszlam do domu na Starym Miescie..Powiedzialam glosno"jak mi dobrze!!!",zaparzylam czerwona herbate,zrzucilam na podloge szpilki,wyciszylam telefony,wlaczylam Pink Floyd'ow,odgrzalam tortile z kurczakiem...
Odpoczne.
Jedzac najlepsze truskawki na siwcie,ktore przywoze ze soba do zatloczonej miejskiej dzungli,ze swej ukochanej wsi,spowitej sloncem,okalanej zapachem stadniny,ubarwionej wschodzacym zytem,ktory juz specyficzna wonia rozkoszuje zmysl powonienia..
Co bym chciala?
Bysmy razem poszli do pobliskiej kafejki na nalesniki.
Wrocili do mnie.Zapalili swieczki....Kochali sie,spotkali moze nastepny raz,a moze nigdy wiecej.Bez planow,bez obietnic.
Wysoka, 30letnia, kobieca blondynka.W okularach..z ksiazka w reku,muzyka w glowie,pasja w sercu,szukajaca meskiego ego w lozku,faceta,ktory potrafi pomoc finansowo..Szukam...daje sie znalezc.


Cala Polska - Lodz,Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
........A ja pooszukuje..MEZCZYZNY do bliskich relacji,ale nie nazywanych zwiazkiem.Nie interesuja mnie zobowiazania,ale mam ochote dzielic sie fragmentem swego zycia....Czasem wyjscie do restauracji,porozumienie na plaszczyznie mentalnej,bedzie wypadkowa wspolnych namietnosci..Poza tym ,jestem kobieta,dla ktorej seks zaczyna sie na dlugo przed seksem,namietnosc jest wynikiem pozadania wynikajacego z podobnych potrzeb,wariactw lozkowych,ale i rozprawek o zyciu...Pomoc meterialna w tej relacji,to nie zaplata za seks.Wazny dla mnie jest spokoj wew.mezczyzny,a nie zmienne nastroje..Przezycia wczesniejsze zostaw przeszlosci.Liczy sie "tu i teraz"..Ja doskonale wiem ,czego chce i daze do tego,nie przestane ,poki nie znajde,bo nie szukam zwyczajnej relacji,ale czegos mniej definiowalnego,pomimo ram,w ktorych ma sie miescic.DZENTELMENA HOLDUJACEGO WARTOSCIOM ODCHODZACYM DO LAMUSA!I TAK MALO KTO ROZUMIE O CZYM MOWIE...Poza tym,kobieta retro,ceniaca styl wiktorianski,koronki,falbanki,rekawiczki,kapelusze..Styl i elegancja.Tenisowki i t-shirt oversize.Szpilki i mala czarna.Hotel na wzgorzu w Toskani..Route 66 i chalupa do remontu..Pokoj na jachcie i miejsce w kajaku na Zegrzynskim..Ot,ciekawy duzalizm natury.

Pomorskie - Gdańsk » SPONSOR DLA PANI
Chciałbym w ten może nie typowy sposób zawrzeć znajomość, a właściwie wejść w stały układ z wysoką, seksowną (mającą czym oddychać) młodą (23-30 l) dziewczyną , do niezobowiązujących kilku spotkań w miesiącu. W zamian oferuję pomoc zarówno materialną, jak we wszystkich innych problemach życiowych..
Jestem wysoki,ponoć przystojny , dobrze sytuowany , czuły , subtelny , normalnie zbudowany, dojrzały i wolny od wszelkich zboczeń .
Oczekuję ofert wyłącznie z fotografiami (jeżeli bez twarzy to przynajmniej całej sylwetki w kilku ujęciach),
wymiarami (wzrost,waga itp., określeniem dyspozycyjności czasowej, oczekiwań finansowych i okolic zamieszkania ( jestem typem opiekuńczym...a więc odbieram i odwożę ).


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Szukam grupy panów , z którymi sie dzisiaj bede dobrze bawic minimum 2... ja zadbana pragnaca takiego sexu szczupła dziewczyna

Małopolskie - kraków » SPONSOR DLA PANI
Witam Panie po długim zastanowieniu postanowiłem , że i ja zamieszcze tutaj woje ogłoszenie.
Mam 31 lat szczupły wysoki szatyn . Poszukuję Pani na wiek do 45 lat może być Pani o okrąglejszych kształtach do spotkań erotycznych ale też to wspólnych wyjść w różne ciekawe miejsca. nie mam węża w kieszeni i potrafie zadbać o kobietę żeby mogła się poczuć przy mnie jak dama. Nie szukam Pani na jeden raz,ale chciałbym stworzyć dłuższą znajomość. Nie wchodzę w niczyje życie i nie zadaje zbędnych pytań. Dyskrecja i oczywiście higiena to podstawa. Z pozdrowieniami P


Mazowieckie - WARSZAWA » ZASPONSORUJ PANIĄ
SZUKAM PARY WIEK DO 45 LAT. KTÓRZY LUBIĄ SEX W TRÓJKĄCIE. JA MAM 22 LATA SZCZUPŁA , ATRAKCYJNA BLONDYNKA BI , KTÓRĄ POCIĄGA SEX JEDNOCZEŚNIE Z KOBIETĄ I MĘŻCZYZNĄ. lUBIE KAŻDY RODZAJ SEKU. NIC CO Z TYM ZWIĄZANE NIE JEST DLA MNIE TABU. nIE OCZEKUJE WPARCIA FINANSOWEGO LECZ DOBREJ I EKSCYTUJĄCEJ ZABAWY. POZDRAWIAM I CZEKAM.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Poszukuje mlodej, bardzo szczuplej z ktora moglbym spotkac sie jeszcze dzis lub jutro.
Nie mam niestety lokum.
Proponuje 1000 zl za spotkanie trwajace okolo 2-3 godzin.


Cala Polska - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
niemozliwe - czy możliwe ? zapraszam ta sob - nd, lub nastepna, Dziewczeco -Kobieca z biustem C,D,taka cudna kompozycja 50% dziewczyna - 50% kobieta, czyli moje Marzenie na randka z budżetem 2.000. Mieszkam sam w Warszawie, jestem wolny, szczuply, wysoki, grzeczny, 40+. Oferta dla Pan bez mega tatuazy, botoxu, silikonu, gwozdzi w jezyku,lub mega Piercingu. Lubie naturalność i radosny spokój. A moze to Ogloszenie jest o o 10 lat za pózno ??? a dziewczyne , która szukam to juz tylko scigac marzenia...ciekawe jaka bedzie odpowiedz ??? Plastic is not Fantastic !!! lubie Bacardi z cola, czekoladowy tyton i Gato Barbieri...

<<<Strona: 12 / 30>>>    strony: 1234567891011[12]131415161718192021222324252627282930